5 ianuarie 2017

Hrana sufletului o gasim in cartea lui DUMNEZEU


*Apocalipsa 10-1:11* 

1). Apoi am vazut un alt inger puternic, care se pogora din cer, invaluit intr-un nor. Deasupra capului lui era curcubeul; fata lui era ca Soarele, si picioarele lui erau ca niste stilpi de foc. 
2). In mina tinea o carticica deschisa. A pus piciorul drept pe mare, si piciorul sting pe pamint, 
3). Si a strigat cu glas tare, cum racneste un leu. Cind a strigat el, cele sapte tunete au facut sa se auda glasurile lor. 
4). Si cind au facut cele sapte tunete sa se auda glasurile lor, eram gata sa ma apuc sa scriu; si am auzit din cer un glas, care zicea: “Pecetluieste ce-au spus cele sapte tunete, si nu scrie ce-au spus!” 
5). Si ingerul, pe care-l vazusem stind in picioare pe mare si pe pamint, si-a ridicat mina dreapta spre cer, 
6). Si a jurat pe CEL ce este viu in vecii cecilor, care a facut cerurile si lucrurile din el, pamintul si lucrurile de pe el, marea si lucrurile din ea, ca nu va mai fi nici o zabava, 
7). Si ca in zilele in care ingerul al saptelea va suna din trimbita lui, se va sfirsi taina lui DUMNEZEU, 
dupa vestea buna vestita de EL robilor SAI proorocilor. 
8). Si glasul, pe care-l auzisem din cer, mi-a vorbit din nou, si mi-a zis: 
“Du-te de ia carticica deschisa din mina ingerului, care sta in picioare pe mare si pe pamint!” 
9). M-am dus la inger, si i-am cerut sa-mi dea carticica. 
“Ia-o”, mi-a zis el, “si maninc-o; ea iti va Amari pintecele, dar in gura ta va fi dulce ca mierea”. 
10). Am luat carticica din mina ingerului, si am mincat-o: 
in gura mea a fost dulce ca mierea; dar, dupa ce am mincat-o, mi s-a umplut pintecele de amaraciune. 
11). Apoi mi-au zis: “Trebuie sa proorocesti din nou cu privire la multe noroade, neamuri, limbi si imparati”. 

Potrivit Scripturii, cuvintele lui DUMNEZEU pretuiesc mai mult decit viata noastra, deaceea oricine aude cuvintele lui DUMNEZEU, trebuie sa le inmagazineze in inima lui, pentru ca sa-L ai pentru vremuri de restriste. 
Atunci cind DOMNUL ISUS a fost ispitit de Satana, si flamind fiind, Satana i-a cerut sa faca o minune, cerindu-i, sa porunceasca pietrelor sa se faca piini. Dar DOMNUL l-a biruit prin DUHUL SFINT, spunindu-i ca; 
“Omul nu traieste numai cu pine, ci cu orice Cuvint care vine din gura lui DUMNEZEU”. 
De aceea, psalmistul zicea: “Ce dulci sint Cuvintele TALE pentru cerul gurii mele! Mai dulci decit mierea in gura mea!” Ca sa poti vorbi in NUMELE DOMNULUI, trebuie sa te hranesti cu cuvintul DOMNULUI. Ezechel, unul din marii oameni al lui DUMNEZEU, in vedenia sa, a vazut un sul de carte, pe care a trebuit sa-l manince ca sa poata vorbi poporului. (Ezechel 3-1:4), “Fiul omului, maninca ce vei gasi inaintea ta, maninca sulul acesta, si du-te de vorbeste casei lui Israel!

 Am deschis gura, si mi-a dat sa maninc sulul acesta. EL mi-a zis: Fiul omului hraneste-ti trupul si umple-ti maruntaiele cu sulul acesta, si in gura mea a fost dulce ca mierea. EL mi-a zis: Fiul omului du-te la casa lui Israel, si spune-le Cuvintele MELE!” Ieremia, unul dintre prooroci zicea: “Cind am primit Cuvintele TALE le-am inghitit; Cuvintele TALE au fost bucuria si veselia inimii mele, caci dupa NUMELE TAU sint numit, DOAMNE, DUMNEZEUL ostirilor!” Si dupa cum Ioan, ne vorbeste in text, cind zice ca, un glas i-a vorbit: “Du-te de ia carticica deschisa din mina ingerului, care sta in picioare pe mare si pe pamint! M-am dus la inger, si i-am cerut sa-mi dea carticica. Ia-o, mi-a zis el, si maninc-o, ea iti va amari pintecele, dar in gura ta va fi dulce ca mierea”. Dupa ce te-ai hranit cu Cuvintele dulci ale lui DUMNEZEU, nu mai poti tacea, si Cuvintele DOMNULUI iti aduce multa amaraciune, pentru ca toti oamenii se ridica impotriva ta. 
Tot Ieremia zice: “M-ai induplecat, DOAMNE, si m-am lasat induplecat; ai fost mai tare decit mine si m-ai biruit! In fiecare zi sint o pricina de ris, toata lumea isi bate joc de mine. 

Caci ori de cite ori vorbesc, trebuie sa strig: Silnicie si apasare! Asa incit cuvintul DOMNULUI imi aduce numai ocara si batjocora toata ziua”. Cuvintul lui DUMNEZEU, in inima oricui il primeste este ca un foc mistuitor, care nu te lasa sa dormi, si n-ai liniste, pina cind acel foc, nu se revarsa in afara, ca un izvor puternic care vine la suprafata fara ajutorul cuiva. Si Ioan, potrivit revelatiei apocaliptice, trebuia sa vorbeasca, si numai dupa ce a mincat aceasta carticica, si-a umplut stomacul si maruntaiele, si numai atunci, putea prooroci din nou, cu privire la multe noroade, neamuri, limbi si imparati. Daca in vremurile din vechime, cuvintele DOMNULUI au fost ca niste lovituri puternice, pentru cei ce le vestea, cu cit mai mult astazi, cind toate popoarele, au un singur domn, si beau din cupa lui ape otravite, impotrivindu-se, slujitorilor lui DUMNEZEU care vin cu cuvintele LUI. 

Articol conceput de : 
*MIHAI CHIRITEL*

REDITARE SI PRELUCRARE BY DANY


Niciun comentariu: